StoryEditorODMIANY KLUBOWE

Odmiana Jazz - dwukolorowe jabłko zdobywa rynek. Mocna inwestycja w reklamę

10.12.2022., 10:00h

Kampania 2022-2023 będzie należeć do odmiany Jazz. Planowane są trzy duże operacje promocyjne dwukolorowej odmiany, tak aby jeszcze bardziej przybliżyć jej niesamowity smak konsumentom.

Akcja „Nowe zbiory” – stawia na recykling

— Akcja „Nowe zbiory” da konsumentom możliwość wygrania użytecznych produktów z recyklingu. Podzielimy się również dobrymi wskazówkami, aby umożliwić konsumentom wykonanie tych przedmiotów w domu – wyjaśnia Delphine de Baudreuil, menedżer produktu Jazz France.

Plonowane są również spoty telewizyjne oraz audycje radiowe.

Druga akcja promocyjna rozpocznie się wraz z początkiem stycznia, promując hasło „Tęsknota za kolejnymi świętami Bożego Narodzenia”.

—Wszyscy wiemy, że okres po świętach Bożego Narodzenia jest najtrudniejszy w roku. Święta kojarzą się z radością, spotkaniami i magią, ale gdy w styczniu emocje opadną, atmosfera często jest ponura i ponura. W tym roku postanowiliśmy rozszerzyć uczucie radości o akcję „Tęsknota za kolejnymi świętami!”.

W tej akcji biorący w niej udział mają szansę na wygranie tygodniowego pobytu dla aż 8 osób w niesamowitym domku w górach.

Kolejna, trzecia akcja odbędzie się parę miesięcy później, na przełomie marca i kwietnia pod hasłem „Oferta przygody”.

— W tym roku oferujemy konsumentom wyjątkową możliwość: doświadczyć życia pirata przez 48 godzin w Fort Louvois, w pobliżu wyspy Oléron, zamkniętej z tej okazji dla publiczności. Zwycięzca będzie mógł zabrać na tę przygodę maksymalnie 10 osób. Zostaną zorganizowane zajęcia, w tym eksploracja i nawigacja na dużej żaglówce z wydarzeniami i grami o tematyce pirackiej. Wszystko zostanie zorganizowane tak, aby zapewnić niesamowite wrażenia. Ta trzecia operacja będzie również promowana poprzez spot telewizyjny emitowany we francuskich kanałach telewizyjnych TF1 i M6.

Na tym nie kończą promocji tej wyjątkowej odmiany. Kolejnym sposobem na przedstawienie i umocnienie pozycji marki będzie aplikacja Fidmarques. Jest to aplikacja lojalnościowa, która ma umożliwić konsumentom dostęp do zniżek.

Dodatkowo Jazz Club kontynuuje współpracę z ONF, Francuskim Urzędem Leśnym.

— W zeszłym roku zbudowaliśmy schroniska dla nietoperzy w lesie państwowym, a w tym roku oczyściliśmy szare wydmy na wyspie Oléron, które są pokryte odpadami środowiskowymi uniemożliwiającymi rozwój niektórych chronionych gatunków. To sprzątanie odbyło się 26 listopada i wszyscy byli mile widziani!

 

18. kwiecień 2024 23:30