19.03.2021 / 14:30
StoryEditor

Carrefour robi rewolucję w strategii rozwoju marki własnej w Polsce [TYLKO U NAS]

Nowe marki własne w ofercie sieci Carrefour w Polsce (wiadomoscihandlowe.pl)
Nowe marki własne w ofercie sieci Carrefour w Polsce (wiadomoscihandlowe.pl)
Nowe marki własne w ofercie sieci Carrefour w Polsce (wiadomoscihandlowe.pl)
Targ Świeżości w Carrefour (wiadomoscihandlowe.pl)
Nowe marki własne w ofercie sieci Carrefour w Polsce (wiadomoscihandlowe.pl)
Oznaczenie Nutri-Score na produkcie marki własnej Carrefour (fot. mat. prasowe)
Nowe marki własne w ofercie sieci Carrefour w Polsce (wiadomoscihandlowe.pl)
Sklep Carrefour Bio wewnątrz hipermarketu Carrefour we Wrocławiu (Carrefour Polska)
Nowe marki własne w ofercie sieci Carrefour w Polsce (wiadomoscihandlowe.pl)
Nowe marki własne w ofercie sieci Carrefour w Polsce (wiadomoscihandlowe.pl)
Nowe marki własne w ofercie sieci Carrefour w Polsce (wiadomoscihandlowe.pl)
Nowe marki własne w ofercie sieci Carrefour w Polsce (wiadomoscihandlowe.pl)
Carrefour realizuje swoją strategię, w ramach której chce być liderem transformacji żywieniowej dla wszystkich. Sieć inwestuje w rozwój produktów pod markami własnymi. Obecnie w ofercie sieci jest ponad 3 tys. produktów marki własnej. Obejmują zarówno żywność, jak i produkty non-food. W 2021 r. detalista skupi się na poszerzeniu oferty o kolejne gamy produktów – w szczególności z kategorii owoców i warzyw produkcji rodzimej.

Jak zaznacza detalista, Marka własna sieci Carrefour rozwijana jest z lokalnymi producentami i dostawcami, na czym korzystają dostawcy, klienci i sieć. Ten model współpracy zape...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. kwiecień 2024 01:47