16.11.2022 / 10:31
StoryEditor

Nowy koncept Lagardère Travel Retail. Sklep z pamiątkami i ze strefą do robienia selfie marki Visit [GALERIA]

#Visit , nowy koncept sklepów Lagardere (Lagardère Travel Retail)
#Visit , nowy koncept sklepów Lagardere (Lagardère Travel Retail)
#Visit , nowy koncept sklepów Lagardere (Lagardère Travel Retail)
#VisitKraków, sklep z pamiątkami na lotnisku w podkrakowskich Balicach (Lagardère Travel Retail)
#Visit , nowy koncept sklepów Lagardere (Lagardère Travel Retail)
#Visit , nowy koncept sklepów Lagardere. Sklep na lotnisku Kraków Balice (Lagardère Travel Retail)
#Visit , nowy koncept sklepów Lagardere (Lagardère Travel Retail)
#Visit , nowy koncept sklepów Lagardere. Sklep na lotnisku Kraków Balice (Lagardère Travel Retail)
#Visit , nowy koncept sklepów Lagardere (Lagardère Travel Retail)
#Visit , nowy koncept sklepów Lagardere (Lagardère Travel Retail)
#Visit , nowy koncept sklepów Lagardere (Lagardère Travel Retail)
#Visit , nowy koncept sklepów Lagardere (Lagardère Travel Retail)
#Visit , nowy koncept sklepów Lagardere (Lagardère Travel Retail)
#Visit , nowy koncept sklepów Lagardere (Lagardère Travel Retail)
#Visit , nowy koncept sklepów Lagardere (Lagardère Travel Retail)
#Visit , nowy koncept sklepów Lagardere (Lagardère Travel Retail)
#Visit , nowy koncept sklepów Lagardere (Lagardère Travel Retail)
#Visit , nowy koncept sklepów Lagardere (Lagardère Travel Retail)
#Visit , nowy koncept sklepów Lagardere (Lagardère Travel Retail)
#Visit , nowy koncept sklepów Lagardere (Lagardère Travel Retail)
Lagardère Travel Retail ma nowy pomysł na sklep. Tym razem spółka stworzyła sklep z pamiątkami w Krakowie. Nie jest to jednak zwykłe stoisko z Lajkonikiem i obwarzankami, choć te elementy przewijają się w wystroju wnętrza.

Na krakowskim lotnisku Balice spółka Lagardère Travel Retail otworzyła sklep o nazwie #VisitKraków. Jak przekonują twórcy tego nowego konceptu, sklep w oryginalny sposób łączy funkcje komercyjne z rozrywkowymi

Na regałach znalazły się pamiątki i specjały rodem z Małopolski, a wnętrze sklepu to trzy bajkowe, „instaprzestrzenie”, co ma skłaniać podróżnych do robienia sobie zdjęć w kolorowej scenerii.

Dla pomysłodawców projektu doświadczenie było ważniejsze od maksymalnej ekspozycji produktu. Na 30 mkw. wkomponowano nie tylko strefę do selfie, ale też regały wypełnione napojami, przekąskami, specjałami od lokalnej marki Wierzynek i oryginalnymi pamiątkami z regionu Małopolski.

Inne podejście do handlu pamiątkami

- Kreatywne formaty to specjalność Lagardère Travel Retail w Polsce. Niemal każdy lokal to unikalny miks elementów, które najlepiej odpowiadają na potrzeby danego miejsca i osób je odwiedzających. Inaczej myślimy o sklepach na lotniskach, dworcach i stacjach metra, a inaczej o punktach w galeriach handlowych i outletach - mówi Dariusz Sinkiewicz, dyrektor zarządzający segmentem travel essentials w Lagardère Travel Retail Polska.

Wyjaśnia, że firma inaczej podchodzi do sklepów w topowych warszawskich lokalizacjach, a inaczej do lokali otwieranych na obrzeżach albo w małych miastach. - To zasada, do której stosujemy się zawsze, nieważne, czy chodzi o punkty Inmedio i Relay, kawiarnie So Coffee czy sklepy 1Minute lub Aelia Duty Free – dodaje.

Dariusz Sinkiewicz ocenia, że firma z #VisitKraków poszła o krok dalej. - To zupełnie nowe podejście do przestrzeni handlowej jako takiej. Oferujemy tu klientowi znacznie więcej niż tylko fizyczne przedmioty. Tworzymy też, a może nawet przede wszystkim doświadczenia, emocje i wspomnienia w postaci oryginalnych wakacyjnych zdjęć – mówi.

Sklepy pod szyldem #Visit... to nowość w portfolio Lagardère Travel Retail w Polsce. Ten w Krakowie jest pierwszy, ale Lagardère Travel Retail pracuje już nad sklepem #visitPODKARPACKIE na lotnisku w Rzeszowie.

08.04.2025 / 13:46
StoryEditor
Powstaje mleczny gigant. Spółdzielnie Arla Foods i DMK łączą siły
Arla Foods łączy się z niemiecką Grupą DMK, w efekcie ma powstać największa spółdzielnia mleczarska w Europie (fot. Shutterstock)

Wielonarodowa spółdzielnia mleczarska Arla Foods i niemiecka Grupa DMK ogłosiły, że chcą połączyć siły. Owocem tej fuzji ma być "najsilniejsza spółdzielnia mleczarska" w Europie. Jak będzie się ona nazywała i kto stanie za jej sterami?

Należąca do rolników z siedmiu krajów Europy Północnej spółdzielnia Arla Foods łączy się z Grupą DKM, będąca największą spółdzielnią mleczarską w Niemczech. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.03.2025 / 08:54
StoryEditor
Nowoczesna i samoobsługowa. Intermarché otwiera nową stację paliw w koncepcie "light". To piąty tego typu obiekt sieci w Polsce
Nowa stacja paliw Intermarché w Środzie Śląskiej (fot. Materiały Prasowe)

Sieć Intermarché uruchomiła nową stację paliw w formule "light". Obiekt mieści w Środzie Śląskiej i jest piątą w pełni zautomatyzowaną placówką działającą pod szyldem franczyzowej marki w Polsce. Punktem zarządzają Aleksandra i Mariusz Krejowie. Lokalni przedsiębiorcy prowadzą także pobliski supermarket Bricomarché.

Grupa Muszkieterów kontynuuje dynamiczny rozwój w ramach szyldów Intermarché oraz Bricomarché. 21 marca 2025 roku firma otworzyła nową stację paliw. Placówka mieszcząca się w Środzie Śląskiej, przy ul. Legnickiej 34. prowadzona jest przez małżonków: Aleksandrę i Mariusza Krejów.

Nowo powstała stacja to w pełni zautomatyzowany, samoobsługowy obiekt "light". Nowoczesny koncept działa bez obecności pracowników obsługi i pozwala klientom zatankować swoje pojazdy przez całą dobę. Bezobsługowy charakter punktu ma bezpośredni wpływ na możliwość oferowania zmotoryzowanym atrakcyjnych cen paliw oraz zapewnienie im szybkiego i sprawnego skorzystania z usługi tankowania.

Stacja funkcjonuje zgodnie z najnowszymi normami ochrony środowiska i zapewnia dostęp do najwyższej jakości paliw: benzyny Pb95 i Pb98, oleju napędowego, gazu LPG oraz propan-butan w butlach o pojemności 11 kg. Klienci mogą zatankować paliwo na jednym z czterech stanowisk, natomiast LPG dostępne jest na dwóch stanowiskach. Co ważne, placówka oferuje możliwość samodzielnego wydrukowania faktury lub paragonu za zakup paliwa.

Lokalni przedsiębiorcy prowadzą także pobliski supermarket Bricomarché.

"Cieszymy się, że możemy jeszcze skuteczniej wspierać rozwój lokalnej gospodarki"

Punkt, należący Aleksandry i Mariusza Krejów to piąta, w pełni zautomatyzowana stacja Intermarché w Polsce, funkcjonująca w koncepcie "light". Nowo otwarty obiekt jest jednocześnie 73. placówką sieci w kraju.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że we współpracy z Grupą Muszkieterów możemy rozszerzyć naszą działalność o nową stację paliw w formule "light". To nowoczesny koncept, który z pewnością spełni oczekiwania zmotoryzowanych mieszkańców Środy Śląskiej i okolic, zapewniając im wygodę i dostęp do wysokiej jakości paliwa przez całą dobę. Jednocześnie cieszymy się, że dzięki nowej inwestycji w mieście, w którym prowadzimy działalność i odprowadzamy podatki, możemy jeszcze skuteczniej wspierać rozwój lokalnej gospodarki – mówi Aleksandra Krej, współwłaścicielka stacji paliw Intermarché w Środzie Śląskiej.

Głos w sprawie inauguracji obiekty zabrali również przedstawiciele franczyzowego brandu.

– Otwarcie stacji paliw w Środzie Śląskiej to kolejny krok w realizacji naszej strategii rozwoju na rynku paliwowym. Z pełnym zaangażowaniem i determinacją będziemy kontynuować nasze ambitne plany, dążąc do dalszego wzrostu i ekspansji. Cieszymy się, że mieszkańcy kolejnego miasta w Polsce mogą teraz korzystać z naszej oferty i dostępnych usług – mówi Tomasz Kruk, Dyrektor Operacyjny Stacji Paliw Intermarché.

Nowa stacja w Środzie Śląskiej funkcjonuje w najnowszym koncepcie wizualnym opartym na barwach Grupy Muszkieterów: czerni, czerwieni i bieli, które zastąpiły wcześniejsze szarości.

***

Zbliża się kongres Retail Trends 2025. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem wydarzenia.

09. kwiecień 2025 14:03