28.09.2022 / 20:44
StoryEditor

InPost uruchomił 60. centrum logistyczne w Polsce i drugie w Łodzi [GALERIA]

Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Prezydent Łodzi Hanna Zdanowska podczas otwarcia sortowni InPost (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
InPost otworzył oficjalnie drugie centrum logistyczne w Łodzi i 60. w Polsce. Obiekt, który znajduje się w okolicach autostrady A1 w Central European Logistics HUB ma powierzchnię 8,5 tys. mkw.

Na część magazynową centrum logistycznego InPost przeznaczano 7,5 tys. mkw. Pozostałe 1 tys. mkw. zajmują biura. W obiekcie pracuje obecnie 200 osób, a docelowo znajdzie pracę 3...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.05.2024 / 11:12
StoryEditor
Najwięksi producenci piwa w Polsce tworzą własnego operatora systemu kaucyjnego
Kolejni przedsiębiorcy tworzą operatora systemu kaucyjnego (fot. Shutterstock)
Najwięksi producenci piwa w Polsce łączą siły i wspólnie tworzą spółkę joint-venture, która ma funkcjonować jako tzw. podmiot reprezentujący, czyli operator systemu kaucyjnego. Wniosek w tej sprawie wpłynął właśnie do UOKiK.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, że 29 kwietnia br. wpłynął do niego wniosek ws. koncentracji polegającej na utworzeniu wspólnego przedsiębiorcy przez trz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 13:38
StoryEditor
Biedronka przygotowana na wiosenny rozkwit handlu przed majówką. Sieć wydłuża godziny pracy sklepów i kusi promocjami
Biedronka, sklep nocą (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Sieć Biedronka przygotowała się do obsługi zwiększonego ruchu klientów w dniach poprzedzających długi weekend majówkowy. W bieżącym tygodniu, do soboty 27 kwietnia, detalista wydłuża godziny pracy sklepów, które będą czynne także w najbliższą handlową niedzielę 28 kwietnia. Do odwiedzania sklepów mają zachęcić konsumentów promocje i rabaty.

Biedronka wydłuża godziny pracy sklepów w tygodniu poprzedzającym długi weekend majówkowy. Do soboty 27 kwietnia większość sklepów będzie czynna do godz. 23:30, a w niektórych p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. maj 2024 10:34