27.10.2017 / 13:37
StoryEditor

Piotr i Paweł wprowadził Gang Świeżaków, zanim zrobiła to Biedronka [GALERIA]

Piotr i Paweł testował świeżaki w swoich sklepach już w 2013 r. (fot. Piotr i Paweł)
Piotr i Paweł testował świeżaki w swoich sklepach już w 2013 r. (fot. Piotr i Paweł)
Piotr i Paweł testował świeżaki w swoich sklepach już w 2013 r. (fot. Piotr i Paweł)
Piotr i Paweł testował świeżaki trzy lata przed Biedronką (fot. Piotr i Paweł)
Piotr i Paweł testował świeżaki w swoich sklepach już w 2013 r. (fot. Piotr i Paweł)
Piotr i Paweł testował świeżaki trzy lata przed Biedronką (fot. Piotr i Paweł)
Piotr i Paweł testował świeżaki w swoich sklepach już w 2013 r. (fot. Piotr i Paweł)
Piotr i Paweł testował świeżaki trzy lata przed Biedronką (fot. Piotr i Paweł)
Piotr i Paweł testował świeżaki w swoich sklepach już w 2013 r. (fot. Piotr i Paweł)
Piotr i Paweł testował świeżaki w swoich sklepach już w 2013 r. (fot. Piotr i Paweł)
Piotr i Paweł testował świeżaki w swoich sklepach już w 2013 r. (fot. Piotr i Paweł)
Piotr i Paweł testował świeżaki w swoich sklepach już w 2013 r. (fot. Piotr i Paweł)
Niewiele brakowało, a bijąca rekordy popularności akcja lojalnościowa z Gangiem Świeżaków, napędzająca wyniki Biedronki, nigdy nie zagościłaby w dyskontowej sieci. Jak się dowiedział portal wiadomoscihandlowe.pl, identyczna akcja, z tymi samymi maskotkami, testowana była wcześniej w supermarketach Piotr i Paweł.

Przypomnijmy, że rok temu, gdy świeżaki wraz z programem lojalnościowym Moja Biedronka zadebiutowały w sieci należącej do Jeronimo Martins, w mediach pojawiły się informacje o t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2024 / 16:17
StoryEditor
Auchan chce osiągnąć dwucyfrowy udział w polskim rynku! Detalista stawia na małe formaty i franczyzę
Yves Claude, dyrektor generalny Auchan Retail, zapowiedział, że w 2024 r. priorytetem firmy będzie umacnianie pozycji na rynkach, na których jest już obecna, a nie ekspansja na nowe rynki. Ocenił, że w Polsce, ale też w pozostałych krajach, udziały rynkowe Auchan są stosunkowo niskie, a w rezultacie zbyt niskie są wolumeny sprzedaży.

Jak podkreślił Yves Claude, szef Auchan Retail, jednym z najważniejszych priorytetów firmy na 2024 r. jest umacnianie pozycji na rynkach, na których sieć już funkcjonuje, a ni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 17:03
StoryEditor
Inter Europol kupił Primavikę. Jak wyglądają plany nowego właściciela wobec firmy? Co stanie się z pracownikami?
Grupa Kapitałowa Inter Europol kupiła 100 proc. udziałów w spółce Primavika, specjalizującej się w produkcji zdrowej żywności w tym m.in., masła orzechowego (fot. materiały prasowe)
22 kwietnia Grupa Kapitałowa Inter Europol – polski producent pieczywa, prowadzący sieć sklepów firmowych na terenie Warszawy i okolic, nabyła 100 udziałów w spółce Primavika. Jest to kolejna inwestycja Grupy w segment zdrowej żywności.

Spółka Primavika jest znanym w Polsce producentem zdrowej żywności, adresowanej przede wszystkim do wegetarian, ale też wegan oraz osób eliminujących z diety gluten.

Jej...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. maj 2024 01:37