Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

25.06.2013 / 16:56
StoryEditor

Jak powstaje Kropla Beskidu?

Wykonane w 2005 roku jedno z kilkunastu ujęć Kropli Beskidu o nazwie T­‑VIa (Tadeusz) położone jest w odległości około kilometra od zakładu. Woda wydobywana jest z głębokości 137
Wykonane w 2005 roku jedno z kilkunastu ujęć Kropli Beskidu o nazwie T­‑VIa (Tadeusz) położone jest w odległości około kilometra od zakładu. Woda wydobywana jest z głębokości 137
Wykonane w 2005 roku jedno z kilkunastu ujęć Kropli Beskidu o nazwie T­‑VIa (Tadeusz) położone jest w odległości około kilometra od zakładu. Woda wydobywana jest z głębokości 137
()
Wykonane w 2005 roku jedno z kilkunastu ujęć Kropli Beskidu o nazwie T­‑VIa (Tadeusz) położone jest w odległości około kilometra od zakładu. Woda wydobywana jest z głębokości 137
()
Wykonane w 2005 roku jedno z kilkunastu ujęć Kropli Beskidu o nazwie T­‑VIa (Tadeusz) położone jest w odległości około kilometra od zakładu. Woda wydobywana jest z głębokości 137
()
Wykonane w 2005 roku jedno z kilkunastu ujęć Kropli Beskidu o nazwie T­‑VIa (Tadeusz) położone jest w odległości około kilometra od zakładu. Woda wydobywana jest z głębokości 137
Wykonane w 2005 roku jedno z kilkunastu ujęć Kropli Beskidu o nazwie T­‑VIa (Tadeusz) położone jest w odległości około kilometra od zakładu. Woda wydobywana jest z głębokości 137
Wykonane w 2005 roku jedno z kilkunastu ujęć Kropli Beskidu o nazwie T­‑VIa (Tadeusz) położone jest w odległości około kilometra od zakładu. Woda wydobywana jest z głębokości 137
Wykonane w 2005 roku jedno z kilkunastu ujęć Kropli Beskidu o nazwie T­‑VIa (Tadeusz) położone jest w odległości około kilometra od zakładu. Woda wydobywana jest z głębokości 137
Kropla Beskidu pochodzi z Tylicza w górach Beskidu Sądeckiego, jednego z najbardziej cenionych w Europie regionów pod względem występowania naturalnych wód mineralnych. Swój skład zawdzięcza budowie geologicznej skał, spośród których jest wydobywana. Woda czysta pierwotnie, krążąc pomiędzy nimi, nasyca się minerałami. Zakład szczyci się tym, że rozlewana w nim woda, dzięki odpowiedniej zawartości składników mineralnych, może być spożywana w każdej ilości, z dowolną częstotliwością. Sprawdziliśmy, jak powstaje Kropla Beskidu.

























(HUW)

Wiadomości Handlowe, Nr 6-7 (126) Czerwiec - Lipiec 2013

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 10% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 11:03
StoryEditor
Polacy kupują coraz więcej produktów marki własnej Biedronki, Lidla, Carrefoura czy Żabki. Marki sieciowe stale zwiększają udziały w koszykach zakupowych
Nowy sposób prezentowania marki własnej w sklepach sieci Lidl (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Popularność marek własnych jest coraz większa. Wartość tego sektora na polskim rynku wzrosła o 19 proc. rdr. i w 2023 r. przekroczyła 50 mld złotych. Ponadto 27 proc. konsumentów deklaruje, że wciągu najbliższych 6 miesięcy chce kupować jeszcze więcej takich produktów.

Kluczowym argumentem dla nabywców są konkurencyjne ceny, przy jednoczesnym utrzymaniu satysfakcjonującej jakości. Takie dane płyną zraportu „Behaviour Change” opracowanego przez...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.04.2024 / 16:38
StoryEditor
Kurs Dino poszybował w górę, w ślad za Jeronimo Martins
Sklep sieci Biedronka (Shutterstock)
Kurs akcji Jeronimo Martins wzrósł po publikacji wyników finansowych za pierwszy kwartał 2024 roku. W ślad za notowaniami właściciela sieci Biedronka, do góry poszybowały notowania Dino i Grupy Eurocash.

Właściciel sieci handlowej Biedronka podał wyniki finansowe. Przychody za pierwszy kwartał 2024 roku wyniosły 8,1 mld euro, natomiast EBITDA 508 mln euro. Choć marża EBITDA zmal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. kwiecień 2024 13:58