25.05.2022 / 15:55
StoryEditor

Modern Expo, InPost, Maspex i Biedronka z nagrodami Retail Hero [GALERIA]

Laureaci konkursu Retail Hero (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci konkursu Retail Hero (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci konkursu Retail Hero (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Katarzyna Pakosińska, prowadząca galę wręczenia nagród podczas kongresu Retail Trends 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci konkursu Retail Hero (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nagrody Retail Hero 2022 wręczane podczas kongresu Retail Trends 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci konkursu Retail Hero (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Katarzyna Pakosińska, prowadząca galę wręczenia nagród podczas kongresu Retail Trends 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci konkursu Retail Hero (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci konkursu Retail Hero (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci konkursu Retail Hero (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci konkursu Retail Hero (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
24 maja swój finał miał wyjątkowy konkurs − Retail Hero, którego idea zrodziła się w trakcie rozmów z przedstawicielami sektora handlu na Ukrainie. Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca portalu wiadomoscihandlowe.pl, przyznało w nim nagrody firmom wyróżniającym się w zakresie zaangażowania w pomoc firmom z  ogarniętego wojną kraju.

Statuetki Retail Hero, wręczone uroczyście podczas wieczornej gali wieńczącej kongres Retail Trend 2022, były wyrazem wdzięczności ukraińskich sieci za wsparcie otrzymane od polskich detalistów, producentów żywności i wyposażania dla sklepów oraz operatorów logistycznych.

Nagrody trafiły do czterech firm, reprezentujące różne ogniwa łańcucha dostaw. Podmioty te, nie wahając się, nie kalkulując czy jest to korzystne biznesowo i poprawne politycznie, co podkreślił w swojej laudacji Piotr Chrobot, prezes Wydawnictwa Gospodarczego i Polskiego Wydawnictwa Rolniczego, zdecydowały się pomóc mieszkańcom kraju najechanego przez Rosję

W gronie wyróżnionych statuetkami Retail Hero znalazła się polsko-ukraińska firma Modern Expo. Jej prezes Bogdan Łukasik, odbierając nagrodę, wyraził  wdzięczność pracownikom, którzy tuż po rozpoczęciu działań wojennych wrócili do swoich obowiązków, gotowi nadal wytwarzać i dostarczać elementy wyposażenia niezbędne do prowadzenia handlu. 

Kolejnym podmiotem wyróżnionym statuetką Retail Hero była Grupa InPost. W jej imieniu nagrodę odebrała Dagmara Brzezińska, wiceprezes zarządu Grupy, która stwierdziła, że jej firma nie miała żadnych wątpliwości, co do tego, że pomocy Ukraińcom udzielić należy i błyskawicznie się jej podjęła. 

Nagroda Retail Hero trafiła również do Grupy Maspex. Po jej odbiór przybyły dwie osoby: Dorota Liszka, członek zarządu oraz Magdalena Chrapla, z-ca dyrektora ds. komunikacji w tej firmie. Pierwsza z pań odbierając statuetkę, zrobiła ukłon w kierunku pracowników firmy angażujących się w pomoc obywatelom Ukrainy. 

Przedstawicielem sektora detalicznego wyróżnionym tytułem Retail Hero była sieć Biedronka. Statuetkę dla niej odebrał Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji, reprezentujący pion spraw korporacyjnych. Stwierdził on, że dzień 24 lutego, podobnie jak 11 września, na długo zapadnie nam wszystkim w pamięci, wyraził też nadzieję na szybkie zakończenie konfliktu.

Nagrody laueretom Retail Hero wręczali wspólnie Piotr Chrobot oraz z Wiera Brieżniewa, ambasadorka fundacji Help Ukraine, która nie kryła głębokiej wdzięczności za serce okazane jej rodakom przez Polaków.

 

02.05.2024 / 10:20
StoryEditor
To już pewne: Getir wychodzi z Europy i z USA. Próbował konsolidować branżę q-commerce, a teraz sam się ewakuuje
Na zdj. kurier platformy Getir (fot. FOTMA/Shutterstock)
Getir, który próbował stać się największym w Europie graczem na rynku ekspresowych dostaw artykułów spożywczych do domu, całkowicie wycofuje się z kontynentu. Q-commerce‘owa firma rezygnuje z walki na wszystkich rynkach zagranicznych i działać będzie wyłącznie na terenie rodzimej Turcji.

To smutny "koniec" (w Europie) gracza, który jeszcze dwa lata temu pozyskiwał finansowanie na rozwój od inwestorów przy waluacji na poziomie aż 12 mld dolarów. Getir, którego ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2024 / 09:54
StoryEditor
Polacy chcą mocno imprezować w czasie długiego majowego weekendu. Ile wydadzą na alkohol i kiełbasę?
66 proc. Polaków planujących spotkania przy grillu w okresie majówki chce wydać na art. spożywcze, w tym na alkohol, między 50 a 150 zł (fot. Tomasz Kolmasiak)
66 proc. Polaków planujących spotkania przy grillu w okresie majówki chce wydać na art. spożywcze, w tym na alkohol, między 50 a 150 zł. Przedział ten głównie wskazują osoby z największych miast, w szczególności zarabiające w okolicach średniej krajowej. 57,7 proc. ankietowanych zamierza zrobić tego typu zakupy w promocjach. W zeszłym roku tak deklarowało 71,4 proc. osób.

Obecnie 13,1 proc. respondentów nastawia się na regularne ceny, a poprzednio dotyczyło to 8,9 proc. Jak mówią eksperci, mniejsze zainteresowanie promocjami może wynikać z większ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. maj 2024 14:49