25.05.2022 / 17:34
StoryEditor

Najważniejsze nagrody polskiego handlu wręczone! Poznaj laureatów Retail Business Awards 2022 [GALERIA]

Laureaci nagród Retail Business Awards 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci nagród Retail Business Awards 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci nagród Retail Business Awards 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nagrody Retail Business Awards 2022 wręczyli: dr Adam Koziolek, prezes Wydawnictwa Gospodarczego i dr Grażyna Majcher–Magdziak, współzałożycielka Business Centre Club (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci nagród Retail Business Awards 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. dr Grażyna Majcher–Magdziak, współzałożycielka Business Centre Club (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci nagród Retail Business Awards 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Paweł Musiał, CEO & Executive Chairman Profi Rom Food odebrał nagrodę indywidualną w kategorii Wizjoner Handlu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci nagród Retail Business Awards 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci nagród Retail Business Awards 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci nagród Retail Business Awards 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci nagród Retail Business Awards 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Prestiżowe nagrody Retail Business Awards, przyznawane wspólnie przez Business Centre Club i Wydawnictwo Gospodarcze, trafiły do laureatów. 24 maja najbardziej zasłużeni dla polskiego handlu odebrali statuetki.

Nagrody Retail Business Awards przyznawane są wspólnie przez Wydawnictwo Gospodarcze i Business Centre Club, czyli największą w kraju organizacją indywidualnych pracodawców. To pierwsze tak prestiżowe wyróżnienia gospodarcze dedykowane przedsiębiorcom z branży handlu detalicznego i hurtowego, a także sektora FMCG w Polsce. Mają one na celu promocję sektora handlu i wzmocnienie jego wizerunku, jako branży mającej potężny wkład w rozwój polskiej gospodarki i jej innowacyjności.

Wyróżnienia mają także podkreślić udział przedsiębiorstw handlowych w kreowaniu dobrych praktyk i wysokich standardów biznesowych w obszarze rynku pracy, społecznej odpowiedzialności biznesu i edukacji konsumenta.

Statuetkami są nagradzane firmy i menadżerowie za realnie podejmowane działania, które kreują rzeczywistą wartość dla partnerów biznesowych, dostawców, pracowników, lokalnych społeczności, konsumentów, a także gospodarki i środowiska. Wskazując laureatów poprzez ich przykłady chcemy promować wartości, bez których niemożliwe jest budowanie zdrowego, efektywnego i zrównoważonego środowiska biznesowego, przyjaznego nie tylko dla przedsiębiorców i ich partnerów, ale także konsumentów.

Zwycięzców Retail Business Awards wskazuje kapituła złożona z przedstawicieli Business Centre Club i szefowie redakcji Wydawnictwa Gospodarczego.

Oto laureaci tegorocznej edycji Retail Business Awards:

Kategoria wizjoner handlu – Paweł Musiał, CEO & Excecutive Chariman Profi Rom Food

Kategoria Osobowość handlu – Anna Kurnatowska, Country Manager, Too Good To Go Polska

Kategoria Inwestor Roku – Netto Polska

Kategoria Architekt Rynku – Grupa Żabka

Kategoria sukces rynkowy – Grupa Pepco

Kategoria Lider transformacji – Lagardere Travel Retail Polska

Kategoria Innowator Roku – Carrefour Polska

Kategoria Czempion e-commerce – Biedronka za projekt BIEK i współpracę z Glovo

Kategoria Najlepszy pracodawca – Lidl Polska

Kategoria Anioł Biznesu – Grupa Maspex

Kategoria Lider odpowiedzialności – InPost

Lista partnerów kongresu Retail Trends 2022 (mat. własne)

 

27.04.2024 / 21:54
StoryEditor
25 lat Kappahl na polskim rynku. W jakie obszary biznesu modowy operator inwestuje najmocniej? Co dalej z Newbie?
Sieć sklepów Kappahl
Marka Kappahl świętuje 25-lecie swojej obecności na polskim rynku odzieżowym. Od uruchomienia sklepu online w Polsce w 2015 r., przez wprowadzenie przełomowych kolekcji takich jak kay/day i marki Newbie, aż po rozwijanie silnych więzi z klientami poprzez Kappahl Club, firma konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku, stawiając na zrównoważony rozwój i satysfakcję konsumentów.

– Wyzwania, jakie niosła pandemia, nie tylko nie osłabiły naszej pozycji, ale pozwoliły nam ją umocnić, adaptując się do zmieniających się potrzeb naszych klientów. Dzisiaj, świ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 13:38
StoryEditor
Biedronka przygotowana na wiosenny rozkwit handlu przed majówką. Sieć wydłuża godziny pracy sklepów i kusi promocjami
Biedronka, sklep nocą (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Sieć Biedronka przygotowała się do obsługi zwiększonego ruchu klientów w dniach poprzedzających długi weekend majówkowy. W bieżącym tygodniu, do soboty 27 kwietnia, detalista wydłuża godziny pracy sklepów, które będą czynne także w najbliższą handlową niedzielę 28 kwietnia. Do odwiedzania sklepów mają zachęcić konsumentów promocje i rabaty.

Biedronka wydłuża godziny pracy sklepów w tygodniu poprzedzającym długi weekend majówkowy. Do soboty 27 kwietnia większość sklepów będzie czynna do godz. 23:30, a w niektórych p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. maj 2024 17:56