04.10.2021 / 10:51
StoryEditor

Czy zdobycie 80 proc. uwagi konsumenta to dużo czy mało? Rzucamy światło na tę kwestię

Firma FREI dostarcza autorskie produkty oświetleniowe (materiał partnera)
Firma FREI dostarcza autorskie produkty oświetleniowe (materiał partnera)
Firma FREI dostarcza autorskie produkty oświetleniowe (materiał partnera)
Firma FREI dostarcza autorskie produkty oświetleniowe (materiał partnera)
Firma FREI dostarcza autorskie produkty oświetleniowe (materiał partnera)
Firma FREI dostarcza autorskie produkty oświetleniowe (materiał partnera)
Firma FREI dostarcza autorskie produkty oświetleniowe (materiał partnera)
Firma FREI dostarcza autorskie produkty oświetleniowe (materiał partnera)
Firma FREI dostarcza autorskie produkty oświetleniowe (materiał partnera)
Firma FREI dostarcza autorskie produkty oświetleniowe (materiał partnera)
Wyniki badań mówią o tym jasno. Do umysłu człowieka aż 80 proc. wszystkich informacji przekazywanych jest za pomocą wzroku. Każda decyzja zakupowa wiąże się z postrzeganiem produktów przez ich barwę i kształt. Ocena atrakcyjności produktu jest podstawą do podjęcia decyzji o dokonaniu zakupu. Jakie kroki podjąć, żeby nasz Klient z przyjemnością sięgał po wybrany asortyment i jeszcze częściej po niego wracał?

Budowanie pozytywnych doświadczeń konsumentów jest nieodzownym elementem działań marketingowych w placówkach handlowych. I chociaż część zakupowego życia przeniosła się już do Internetu, to tradycyjne zakupy nadal są podstawowym elementem w życiu każdego z nas. Zwłaszcza jeśli mówimy o produktach spożywczych. 

Zapraszamy do kontaktu pod adresem: https://store.frei-light.com/pl/kontakt

Światło napędza sprzedaż

Jako ludzie mamy dużo cech i elementów wspólnych. Wśród nich znajdują się takie, bez których życia już sobie nie wyobrażamy. Jeden z takich elementów jest szczególnie ważny i towarzyszy nam na każdym kroku. Jest to światło. Nie bez znaczenia, w kontekście skutecznej sprzedaży, jest dobór odpowiedniego oświetlenia w przestrzeni handlowej.

Właściwe oświetlenie sklepu to nie tylko szansa na podniesienie atrakcyjności sprzedawanych towarów. To przede wszystkim szansa na kreowanie miłej atmosfery wewnątrz sklepu. Atmosfery, która pozwoli nawiązywać długotrwałe relacje z klientami i zachęci ich do powrotu. 

Badania prowadzone nad oświetleniem branżowym dają nam jasny obraz tej sytuacji. W procesie zakupów ważne są reakcje emocjonalne i psychologiczne każdego z konsumentów. Należą do nich przyjemność, pobudzenie, satysfakcja z zakupów, poczucie dobrze spędzonego czasu i zadowolenie z aranżacji przestrzeni. Wszystkie te odczucia mają wpływ na pożądany efekt – poczucie, że miejsce zakupowe zostało stworzone z myślą o potrzebach konsumenta. A to budzi jego lojalność i przywiązanie.

Widzimy tym samym, że o oświetleniu obiektu handlowego nie może zadecydować przypadek. Warto także podkreślić, że każdy rodzaj placówki handlowej ma swoje własne wymagania. Przemyślany projekt oświetlenia uwzględnia nie tylko kwestie dedykowane konsumentom. Pod uwagę brany jest również szereg wymagań technicznych, wizualnych i ekonomicznych. Z punktu widzenia inwestora czynnik ekonomiczny będzie na pierwszym miejscu. Wynika to z faktu, że zawierają się w nim koszty inwestycji, koszty i możliwości wieloletniej eksploatacji, a także uzyskanie wrażenia u Klientów. To właśnie od tych kwestii uzależniony jest ostateczny sukces inwestycji.

Współpraca z ekspertem

W tym miejscu warto zapytać, czy istnieje sprawdzony i skuteczny sposób, żeby zdobyć i utrzymać uwagę konsumenta? Na rynku znajdziemy firmy, które zajmują się dostarczaniem rozwiązań oświetlenia branżowego. W Polsce jedną z nich jest firma FREI z Gdyni, która projektuje i produkuje autorskie rozwiązania oświetlenia LED. W dorobku firmy znajdziecie Państwo całą gamę produktów oświetleniowych dedykowanej branży retail, ze szczególnym uwzględnieniem handlu spożywczego. Firma realizuje również projekty oświetlenia w branży jubilerskiej. Jako pierwsi w Polsce eksperci FREI od zera zaprojektowali i wyprodukowali całą gamę produktów dedykowanych dla wyrobów ze złota, srebra, kamieni szlachetnych, biżuterii okazjonalnej i codziennej.

Firma FREI projektuje i produkuje swoje oświetlenie tylko w Polsce. Dokłada tym samym cegiełkę do budowy tożsamości i siły polskich przedsiębiorców, dając zatrudnienie w Gdyni i Olsztynie. Partnerzy handlowi firmy to również podmioty krajowe, a komponenty wykorzystywane do produkcji oświetlenia dostarczane są od producentów europejskiego pochodzenia. Firma udowadnia, że autorskie produkty, które są odpowiedzią na potrzeby rynku, to jedyny właściwy kierunek rozwoju.

Do Klientów firmy należą m.in. Delikatesy Max&Xavier, Zakłady Mięsne Grot, JBB Bałdyga, Lewiatan, PSS Społem, Manufaktura Mojej Mamy, Jubiler Laru, Jubiler Ditta Zimmermann.

Niniejszy artykuł jest otwarciem całej serii, która będzie poradnikiem dla wszystkich tych, dla których oświetlenie ma znaczenie. Firma FREI dostarczy Państwu spore porcje wiedzy o oświetleniu, którą można wykorzystać w codziennym życiu. I tym prywatnym, i tym zawodowym. Zachęcamy Państwa do śledzenia artykułów, które ukazywać się będą cyklicznie w najbliższych tygodniach.

Wszystkich zainteresowanych podjęciem współpracy zapraszamy do kontaktu pod adresem: https://store.frei-light.com/pl/kontakt
 

30. kwiecień 2024 16:34