04.01.2018 / 10:55
StoryEditor

Sławomir Chłoń, prezes OFZ: Przyszłość sklepów z żywnością organiczną to duże formaty!

Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia. (materiały prasowe)
Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia. (materiały prasowe)
Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia. (materiały prasowe)
Organic Market - największy w Polsce market ekologiczny połączony z ekologicznym Bistro - 1
Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia. (materiały prasowe)
Organic Market - największy w Polsce market ekologiczny połączony z ekologicznym Bistro - 2
Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia. (materiały prasowe)
Organic Market - największy w Polsce market ekologiczny połączony z ekologicznym Bistro - 3
Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia. (materiały prasowe)
Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia. (materiały prasowe)
Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia. (materiały prasowe)
Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia. (materiały prasowe)
- W przypadku małych sklepów, będziemy z pewnością utrzymywali rentowne placówki, jednak przyszłość to zdecydowanie duże formaty. W małych po prostu nie jesteśmy w stanie przedstawić wystarczająco szerokiej oferty, zawsze musimy iść na jakiś kompromis, co nie jest korzystne ani dla klientów ani dla nas – mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia.

8 listopada Organic Farma Zdrowia uruchomiła największy w Polsce market ekologiczny – Organic. To koncept unikalny jak na poziom rozwoju polskiego rynku eko/bio?

Uruc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2024 / 09:36
StoryEditor
Franczyza po nowemu. Lewiatan Express, Żabka Non Stop, Moje Sklepy i inni - przegląd konceptów
Na rynku regularnie pojawiają się nowe koncepty franczyzowe (fot. mat. prasowe; wiadomoscihandlowe.pl)
Jedni szukają efektywności, inni potrzebują odświeżenia szyldu, a kolejni chcą mieć większą wiedzę na temat sprzedaży w poszczególnych placówkach. Sieci handlowe uruchamiają nowe koncepty z różnych powodów i jak się okazuje z różnym skutkiem. Jaka przyszłość czeka te, które wystartowały w ostatnich kilku lub kilkunastu miesiącach?

Choć ostatnimi czasy umysły franczyzodawców i franczyzobiorców rozgrzewały przede wszystkim informacje o nowych propozycjach stworzonych przez największych graczy albo proje...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2024 / 12:13
StoryEditor
Handel w niedzielę. Projektowane zmiany oznaczają nowe wyzwania kadrowo-płacowe dla sieci handlowych
Tomasz Czerkies, radca prawny ADP Polska
Obecne zapisy w projekcie ustawy budzą wątpliwości dot. sposobu obliczenia wynagrodzenia za czas pracy w niedziele. Projektowany przepis mówi, że pracownikowi za ten dzień przysługuje wynagrodzenie w podwójnej wysokości. I o ile w przypadku pracowników z wynagrodzeniem w stawce godzinowej przepis nie będzie budzić wątpliwości, to problem pojawia się w przypadku pracowników z wynagrodzeniem określonym w stawce miesięcznej – zauważa w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Tomasz Czerkies, radca prawny ADP Polska.

Czy przepisy projektu ustawy w zakresie wynagrodzenia pracowników są dostatecznie jasne? Ile czasu potrzebuje pracodawca, np. sklep czy sieć handlowa, by dobrze przygotować się ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. kwiecień 2024 05:54