24.09.2019 / 13:38
StoryEditor

Tworzenie lepszych doświadczeń zakupowych poprzez automatyzację półek sklepowych

(fot. materiały prasowe HL Display)
(fot. materiały prasowe HL Display)
(fot. materiały prasowe HL Display)
System Next™ od HL Display (fot. materiał prasowy)
(fot. materiały prasowe HL Display)
System Next™ od HL Display (fot. materiał prasowy)
(fot. materiały prasowe HL Display)
TSystem Next™ od HL Display (fot. materiał prasowy)
(fot. materiały prasowe HL Display)
(fot. materiały prasowe HL Display)
(fot. materiały prasowe HL Display)
(fot. materiały prasowe HL Display)
Dzisiejsi właściciele sklepów stoją przed wieloma wyzwaniami. Konsumenci mogą robić zakupy, kiedy i gdzie tylko chcą, dlatego sprzedający muszą sprawić, by wizyta w sklepie nie tylko wiązała się z transakcją, ale przede wszystkim była przyjemnym doświadczeniem. Atrakcyjnie prezentujące się działy owocowo-warzywne, świeżo przygotowywane produkty na wynos, kawiarnie sklepowe i delikatesy oferujące fachową obsługę i porady to tylko niektóre sposoby na stworzenie lepszych doświadczeń zakupowych.

Jest to jednak kosztowne i wymaga zaangażowania personelu. Aż 45%* czasu pracy pracowników jest związane z merchandisingiem półek. Oszczędność czasu i godzin pracy personelu prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. kwiecień 2024 07:08