StoryEditorNowa edycja "Rolnik szuka żony"

Nie przegap "zerowego" odcinka 10 edycji "Rolnik szuka żony"!

02.04.2023., 18:00h
Początek 10 edycji "Rolnik szuka żony" zbliża się wielkimi krokami. Do emisji tzw. "zerowego" odcinka show pozostał nieco ponad tydzień. Tym razem wizytówki rolników zostaną wyemitowane dwukrotnie!

"Rolnik szuka żony" - 10 odsłona show

Program "Rolnik szuka żony" stwarza, rolnikom i rolniczkom w różnym wieku, możliwość odnalezienia miłości i przyjaźni na całe życie, będąc jednocześnie szansą dla samotnych osób, które nie miały z wsią nic wspólnego i również poszukują miłości. Wielu uczestników i kandydatów dzięki zdobyciu się na odwagę i wystąpieniu przed kamerami, tworzy dziś szczęśliwe rodziny, dając przykład niedowiarkom.

"Rolnik szuka żony" - kiedy emisja odcinka "zerowego"?

Udział w programie "Rolnik szuka żony" ma kilka etapów. Pierwszym z nich jest zgłoszenie się za pośrednictwem kwestionariusza. Po rozpatrzeniu deklaracji produkcja wyłania ok. 10 osób, które występują w tzw. odcinku "zerowym", opowiadając o swoich gospodarstwach, zainteresowaniach i marzeniach. W Polsce emisja pierwszego epizodu rolników przed kamerami odbywa się w Niedzielę Wielkanocną (9 kwietnia). W tym roku zmianie ulegnie jednak godzina transmisji i będzie to 15.15. Natomiast w Lany Poniedziałek rolnicy będą prezentowali się ponownie, tym razem o godzinie 20.20.

"Rolnik szuka żony" - kto poprowadzi i wyreżyseruje program?

Od 9 sezonów prowadzącą program jest Marta Manowska i nie inaczej będzie tym razem. Nagrania, w których gospodyni show odwiedziła rolników, odbyły się na przełomie 2022/2023 r., a cały sezon będzie można oglądać w niedzielne, jesienne wieczory. Reżyserami programu zostali Konrad Smuga i Grzegorz Krawiec.

9 edycja "Rolnik szuka żony" zakończona sukcesem

9 edycja "Rolnik szuka żony" była jedną z najchętniej oglądanych na przestrzeni lat. Z danych, które portal Wirtualne Media pozyskał od Nielsen Audience Measurement, wynika, że premierowe odcinki programu oglądało średnio 2,72 mln osób. Taki wynik przełożył się na udziały reality-show w rynku, które wyniosły:

  • 21,61% udziału w rynku telewizyjnym wszystkich widzów,
  • 18,51% w grupie komercyjnej w wieku 16-49 lat,
  • 18,29% w grupie komercyjnej w wieku 16-59 lat.

oprac. Justyna Czupryniak

źródło: wp.pl

fot. instagram/rolnikszukazonytvp

pogoda
Warsaw
wi_00
mon
wi_00
tue
wi_00
wed
wi_00
thu
wi_00
fri
wi_00
23. listopad 2024 04:08