Sklep internetowy Polskiej Grupy Górniczej odnotowuje rekordowe transakcje. Wzmożony popyt na węgiel związany jest z wysokimi cenami tego surowca, małą jego dostępnością i kryzysem energetycznym. W zeszłym tygodniu PGG wprowadziła limit jednorazowego zakupu w sklepie do 3 ton. Zmiana ta została podyktowana chęcią zwiększenia dostępności surowca dla odbiorców indywidualnych. Co prawda już jakiś czas temu spółka podwyższyła o ok. 20 proc. i ujednoliciła ceny węgla, to i tak proponowana stawka jest najkorzystniejsza. W e-sklepie klienci mogą także użytkować ciekawą funkcjonalność, dzięki której dodanie produktu do koszyka gwarantuje jego dostępność i możliwość zakończenia transakcji w późniejszym terminie.
Sieć Kwalifikowanych Dostawców Węgla w całej Polsce
Uruchomienie sieci Kwalifikowanych Dostawców Węgla to ogromne udogodnienie dla klientów sklepu internetowego PGG S.A. Kolejni dostawcy pojawią się w województwach, m. in. zachodniopomorskim, pomorskim, warmińsko-mazurskim, wielkopolskim, świętokrzyskim, lubelskim, mazowieckim, łódzkim, podkarpackim, dolnośląskim i małopolskim. Docelowo sieć składów KDW będzie umiejscowiona na terenie całego kraju. To spore ułatwienie, które usprawni odbiór zamówionego w PGG S.A węgla, bez potrzeby samodzielnego organizowania transportu.
– PGG S.A. uruchamiając sieć własnych dostawców, wprowadza jednolity standard obsługi logistycznej w możliwie najniższych cenach transportu dla Klienta finalnego – informuje spółka. Zgodnie z obietnicami, KDW będą wykonywać dostawy węgla do składu zlokalizowanego w rejonie miejsca zamieszkania klienta, transakcja zaś zostanie zrealizowana przez sklep PGG S.A.
Surowe kryteria
Ogłaszając nabór na kwalifikowanych dostawców, spółka postawiła jasne wymagania co do najwyższej jakości obsługi. – Partnerzy PGG S.A. muszą dysponować m. in. utwardzonym i zabezpieczonym składem węgla. Skład musi też być ubezpieczony i posiadać niezbędną infrastrukturę: legalizowaną wagę oraz odpowiednie samochody zdolne odebrać z kopalni węgiel i dostarczyć odbiorcom finalnym – czytamy na stronie spółki. PGG wciąż szuka korzystnych rozwiązań dla swoich klientów, np. ma w planach wprowadzenie usprawnień dla osób starszych i niekorzystających z Internetu.
Angelika Drygas
Fot. envato elements