StoryEditorGwiazdy na tapecie

Meghan Markle produkuje dżem pod własną marką! Co to za biznes?

22.04.2024., 13:52h
Limitowane edycje luksusowych produktów sygnowanych przez ludzi z szeroko pojętego show biznesu zyskują na popularności. Wiele osób pragnie mieć coś, co pochodzi od tych znanych i lubianych. Na co postawiła Meghan Markle?

Meghan Markle, księżna Sussex, wraz z mężem księciem Harrym po wyprowadzce z Londynu nie próżnują. Dostatnie życie w Kalifornii kosztuje, a poza tym para chce wykorzystać swój medialny potencjał. Wycofanie się z życia królewskiego niesie za sobą poważne konsekwencje i przymus radzenia sobie na własną rękę.

image
Gwiazdy na wsi

Małgorzata Ostrowska-Królikowska ma piękny dom na wsi. Jak jest urządzony?

Małżeństwo prowadzi firmę produkcyjną Archewell (nazwali ją na część najstarszego syna Archiego). Podpisali właśnie umowę z serwisem Netflix i ze Spotify. Prawdopodobne słynna para nagra program, w którym będzie dzieliła się sposobem na celebrację życia w rytmie slow, autorskimi popisami kulinarnymi i pasjami, którymi zajmują się w wolnym czasie.

American Riviera Orchard

Meghan startuje także z nowym biznesem w branży spożywczej pod marką American Riviera Orchard. Premierowym produktem okazał się luksusowy dżem truskawkowy, który powstał w mocno ograniczonej ilości. Na razie na rynku dostępnych jest jedynie 50 słoików. Każdy z nich jest podpisany liczbą – co potęguje klimat tajemnicy i wyjątkowości produktu. Otrzymały je osoby wyselekcjonowane, np. projektantka Tracy Robbins – dżem oznaczony numerem "17 z 50".

American Riviera Orchard dla wybranych

Meghan Markle, wysyłając swój produkt znanym przyjaciołom, wie, co robi. Nikt inny nie wypromuje nowej marki tak jak wpływowi znajomi z zasobnym w fanów kontem w mediach społecznościowych. Meghan Markle, dzięki wsparciu swoich przyjaciół z wyższych sfer, takich jak projektantka Tracy Robbins czy piewczyni luksusowego życia Delfina Blaquier (10 z 50), ma szansę na sukces. Cena dżemu Meghan nie została na ten moment ujawniona. Cała akcja jednak ma wytworzyć specyficzną aurę wokół produktu – swoistą modę na posiadanie ekskluzywnego smakołyku mającego związek z rodziną królewską.

American Riviera Orchard

Para książęca mieszka w bajecznej kalifornijskiej rezydencji w Santa Barbara w Montecito. Marka American Riviera Orchard będzie nawiązywać do ich wystawnego życia – prawdopodobnie w portfolio znajdziemy nie tylko drogie rarytasy, ale także elegancką zastawę stołową, tekstylia, przybory do jogi, Nie zabraknie także książek kucharskich. Księżna Sussex przed kilkoma laty prowadziła lifestylowy blog „The Tig”. Traktował on o podróżach, modzie, gotowaniu. Być może Meghan chce powrócić do tych aktywności? W końcu ma spore doświadczenie w tym temacie, a do tego ostatnio zyskała wielką popularność.

Oprac. Angelika Drygas

fot. sussexdaily/Instagram

pogoda
Warsaw
wi_00
mon
wi_00
tue
wi_00
wed
wi_00
thu
wi_00
fri
wi_00
01. maj 2024 11:38